Thailand met kids!

Een dag met een gouden randje

Gisteren zijn we op excursie geweest. Twijfelen, wikken en wegen. Nemen we Joas mee? Gaat Levi het wel leuk vinden? Of is hij alleen maar bang (en dus moeilijk)? Zullen we het wel gokken voor zoveel geld? Uiteindelijk besloten we: wie niet waagt wie niet wint. En wat hebben we gewonnen! De bus erheen vonden ze al leuk en toen we vertelden wat we allemaal gingen doen, luisterden ze aandachtig: een vogelshow, op een olifant rijden en een grote Buddha bezoeken. Tussendoor worden vervoerd met een heuze pickup truck. Bij de vogelshow durfde Levi de vogels in kooitjes eten te geven en we hadden de grote mazzel (laagseizoen hier) dat we als enigen bij de show zaten. De artiesten van de show waren dus mama en papa. Raf durfde zelfs even mee het podium op en Joas genoot met volle teugen. Daarna vonden ze olifant rijden ook heel spannend, maar Raf ging zelfs liedjes zingen daarboven: Olifantje in het bos, haha! En toen hij overal poep zag zong hij de wielen van de bus, maar dan: de olifant in de bus doet poep, poep, poep! haha, dat kind is zo geestig! De Buddha was een beetje veel van het goede erachteraan, maar ja, lang leve de tablet! En Raf vond het nog steeds leuk en wilde centjes in de bakjes voor de Buddha doen. Zo zoet. Hieronder mijn favoriete foto's, in het album zie je er meer!

Laura

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen! Geniet! X

Rekha

Ik geniet echt van jullie verhalen ;-)
Nog heel veel plezier gewenst! X

Moniek

Heerlijke vakantie!! Ik wil ook weer eens naar Thailand ;-)