Thailand met kids!

Amsterdam, Bangkok, Phuket in 3 dagen met 3 kinderen

We zijn er! We hebben werkelijk een prima reis achter de rug. De jongens hadden er helemaal zin in en baby Joas was heel zoet. We hebben tot Dubai van de filmpjes en het entertainment genoten. Raf sliep even, Levi ook. Eenmaal op Dubai crashte Joas pas, want die vond het tot dan toe erg interessant. Als een heuze mini backpacker ligt hij hier op het vliegveld van Dubai:

Op de tweede vlucht ging het ook prima en sliepen we allemaal best veel. Eenmaal in Thailand in de taxi en op naar het hotel. Raf vroeg nog: mama, gaan we nu naar huis?? Ehhh NEE?! haha! We gingen lekker zwemmen en afkoelen en toen op avontuur met de fietstocht van Co van Kessel. Ik dacht dat ik kon fietsen, maar mijn god wat viel dat tegen. Wij op die fietsen door de meest belachelijk smalle steegjes, over stoepen en ga zo maar door. Met 3 kinderen achterop, ahhhhh! Die vielen uiteindelijk allemaal in slaap. Ik kan je zeggen, we hadden bekijks!! Het was een van de meest bijzondere dingen die ik ooit gedaan heb en hij moet echt op je bucket list!

Bangkok duurde maar kort, want de volgende dag gingen we hup het volgende vliegtuig in en door naar Phuket. Hier zitten we in een heerlijk resort met alle gemakken die je kan bedenken. Fantastisch weer en door het tijdsverschil slapen de kinderen tot 10 uur uit, wat wil je nog meer?

Tot nu toe is het allemaal zo goed verlopen. Heel wat bezwaren gehoord toen we vertrokken. Vliegen met kleine kinderen Dit blijktgeen enkel probleem. Eten in Azië met kinderen? Ze hebben pasta, hotdog, pizza etc (en wij eten de aller- allerlekkerste curry's die je bedenken kan). Het warme weer: de kinderen hebben nergens last van (wij dus ook niet). Ende mensen zijn hier zo lief, warm, welkom... Ze zijn helemaal wild van Joas. Iedereen knijpt hem in zijn lijfje, lacht en zwaait en we hebben minstens 1x per dag een groepje chinezen aan onze tafel die selfies met Joas maken. Hij lacht en zwaait en zegt tata en wij liggen in een deuk. Levi buigt net als de Thai en zegt kap-kun-kap (dankjewel) en ze staan voor hem te klappen.

Vanavond hebben we de lokale markt bezocht. Levi zo blij als een kip met allemaal voetbal shirts (mooie aziatische kopietjes althans :-))

We zijn onwijs relaxed en we hebben echt vakantie!! Binnenkort meer!

Paul Twisk

Kan me het genieten voorstellen. Thailand is een heerlijk stukje aarde.

Rekha

Klinkt heerlijk Lieke! Geniet ervan met z'n allen. Het regent nu in Amsterdam....